obsah
|
zápatí
Město Valašské Meziříčí
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Protipovodňová opatření města Valašské Meziříčí
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Protipovodňová opatření města Valašské Meziříčí
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je realizace protipovodňových opatření formou dodávky a montáže varovného a informačního systému (dále také jen „VIS“) a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování. Součástí dodávky je rovněž integrace VIS na Informační, vyrozumívací a varovací systém Zlínského kraje (dále také jen „IVVS ZK“). Funkčnost napojení bude otestována.
V rámci realizace veřejné zakázky zajistí vybraný dodavatel propojení digitálního rozhlasového varovného a vyrozumívacího systému města s digitálním přenosem na podružná vysílací pracoviště v jednotlivých místních částech s obousměrnou komunikací.
Realizací předmětu veřejné zakázky dojde ke zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany. Jednotlivé složky dodávky a požadavky na její fungování jsou popsány v projektové dokumentaci, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)
Kontakt:
VIA Consult a.s., Mgr. Ondřej Steinbauer
e-mail: steinbauer@viaconsult.cz
tel: +420 731 130 295
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
15.12.2021 09:00
Datum zahájení:
04.11.2021 15:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Město Valašské Meziříčí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software