Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Zlepšení tepelně technických vlastností obvodových konstrukcí objektu ZŠ Vyhlídka
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce „Zlepšení tepelně technických vlastností obvodových konstrukcí objektu ZŠ Vyhlídka“ dle projektové dokumentace a v rozsahu Soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, které tvoří přílohy zadávací dokumentace.
Předmětem veřejné zakázky jsou zejména tyto stavební činnosti:
- zateplení svislých částí obvodového pláště základní školy (pavilon A, B, C, D, E) certifikovaným zateplovacím kontaktním systémem,
- částečná výměna oken a dveří (převážná část již byla vyměněna),
- demontáže stávajících prvků umístěných nebo kotvených na obvodovém plášti jednotlivých pavilonů, např. zámečnických prvků (oplocení, brána, mříže), hromosvodů, zvonků, světel, čidel, cedulí, kamer, rozvodů, VZT atd.,
- odstranění stávajících okapových chodníků včetně nezbytně nutné části zpevněných ploch, pro izolaci soklu min. 600 mm pod úroveň terénu,
- provedení okapových chodníků z betonových dlaždic 500x500x50 mm,
- obnova vybouraných a demontovaných částí zpevněných ploch ve všech konstrukčních vrstvách,
- výměna stávající drenáže po obvodu jednotlivých pavilonů, včetně jejich napojení na stávající dešťovou kanalizaci, drenáž bude provedena z PVC-U DN 125,
- zpětná montáž, případně výměna prvků umístěných nebo kotvených na obvodovém plášti jednotlivých pavilonů, např. zámečnických prvků (oplocení, brána, mříže), hromosvodů, zvonků, světel, čidel, cedulí, kamer, rozvodů, VZT atd.,
- sanace povrchu schodišť do kotelny a zásobovacího schodiště jídelny,
- instalace nového vzduchotechnického zařízení upravující vnitřní prostředí,
- dodání a instalace stínících prvků – venkovních a vnitřních žaluzií.

Bližší vymezení předmětu veřejné zakázky je uvedeno v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)
Kontakt: Irena Leskovjanová
e-mail: leskovjanova@muvalmez.cz
tel: 571674116
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 07.06.2023 10:00
Datum zahájení: 18.05.2023 09:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: