Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: ZŠ Vyhlídka Valašské Meziříčí – Rekonstrukce učebny chemie na biologicko-chemickou učebnu - část 002 Vybavení nábytkem
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka a instalace nábytku pro biologicko – chemickou učebnu a zázemí, a to zejména židlí, stolů, tabulí, pultů, skříní.. a dalších v rámci projektu „ZŠ Vyhlídka Valašské Meziříčí – Rekonstrukce učebny chemie na biologicko-chemickou učebnu “, a to v souladu s technickou specifikací, která je uvedena v projektové dokumentaci zpracované ARTING plus, s.r.o., se sídlem 40. pluku 1582, 757 01, Valašské Meziříčí, IČO: 26793539 a v Položkovém rozpočtu, které tvoří přílohy zadávací dokumentace.
Předmětem veřejné zakázky je rovněž:
- doprava předmětu veřejné zakázky do místa plnění, jeho složení, vybalení, kontrola a umístění na místo určené zadavatelem,
- instalace předmětu veřejné zakázky, případně montáž v místě plnění a uvedení předmětu veřejné zakázky do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, provedení dalších úkonů nutných pro to, aby předmět veřejné zakázky plnil sjednaný či obvyklý účel,
- u jednotlivých částí předmětu veřejné zakázky je nutno vždy před zahájením výroby ověřit skutečné rozměry prostorů, do kterých mají být instalovány,
- dodání potřebného příslušenství, zejména návodů k obsluze a údržbě v českém jazyce v tištěné formě,
- předložení veškerých atestů, certifikátů, prohlášení o shodě, záručních listů,
- řádná likvidace a odvoz veškerých obalových materiálů a odpadů vzniklých při plnění veřejné zakázky.

Termín zahájení plnění: na základě výzvy zadavatele k zahájení plnění – předpoklad konec února 2025 (budou probíhat pouze přípravné práce a práce mimo budovu školy – např. zaměření, předložení vzorků, výroba nábytku apod.)
Instalace v místě plnění: na základě výzvy zadavatele – předpoklad od 15. 4. 2025
Termín dokončení: nejpozději do 16. 5. 2025

Prohlídka místa plnění: 17.1.2025 10:00 hod.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)
Kontakt: Mgr. Janka Gorduličová
e-mail: gordulicova@muvalmez.cz
tel: 571674247
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 04.02.2025 10:00
Datum zahájení: 09.01.2025 13:14
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: