Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Zimní stadion – rekonstrukce technologického zařízení
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele na vypracování projektové / prováděcí dokumentace a následná dodávka, montáž a samotná instalace v rámci realizace akce „Zimní stadion - rekonstrukce technologického zařízení“ dle Technické specifikace, která je přílohou zadávací dokumentace. Předmětem veřejné zakázky budou zejména následující činnosti, dodávky a práce:
 Zaměření stávajícího stavu, pasportizace budovy v rozsahu nezbytně nutném pro rekonstrukci technologického zařízení
 Prověření a zajištění potřebných rozvodů a instalací jednotlivých médií
 Projekční práce v souladu s vyhláškou č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb včetně požárně bezpečnostního řešení...
 Inženýrská činnost v souladu se stavebním zákonem
 Zajištění veškerých potřebných povolení stavebního úřadu dle platné legislativy.
 Odpojení, demontáž, odvoz a likvidace původní technologie chlazení a veškerých souvisejících zařízení v souladu s platnou legislativou
 Veškeré související stavební práce včetně potřebných rozvodů a instalace jednotlivých médií pro následnou montáž nového chladícího zařízení
 Doprava a dodávka předmětu veřejné zakázky (včetně jeho součástí a příslušenství) do místa plnění, jeho instalace, včetně připojení v místě plnění a uvedení do provozu v místě plnění, úklid a řádná likvidace a odvoz veškerých obalových a přepravních materiálů a odpadů vzniklých při plnění zakázky, a to v souladu s platnou legislativou;
 Dodávka a montáž mantinelů dle technické specifikace, která bude součástí zadávací dokumentace
 Revize, zaškolení obsluhy, včetně odzkoušení funkčnosti
 Zajištění pravomocného kolaudačního rozhodnutí, resp. zkušební provoz
 Záruční a pozáruční servis
 Veškeré další činnosti nutné k řádné realizaci předmětu veřejné zakázky.
Zadavatel stanoví minimální požadavky na předmět veřejné zakázky. Tyto minimální požadavky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou součástí příloh zadávací dokumentace.

Prohlídka místa plnění: 9.7.2025 v 10:00 hod. před Zimním stadionem
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)
Kontakt: Mgr. Janka Gorduličová
e-mail: gordulicova@muvalmez.cz
tel: 571674247
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 28.08.2025 10:00
Datum zahájení: 25.06.2025 17:05
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):