Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Zlepšení tepelně technických vlastností ZŠ Šafaříkova ve Valašském Meziříčí včetně rekuperace
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zlepšení tepelně technických vlastností objektu ZŠ Šafaříkova ve Valašském Meziříčí včetně rekuperace, dle dokumentací, zpracovaných společností ASA expert a.s., Lešetínská 626/24, 719 00 Ostrava – Kunčice, IČO: 27791891 a společností TYKO Ateliér s.r.o., Kouty 1413, 75701 Valašské Meziříčí, IČO: 05752671, které jsou přílohami zadávací dokumentace.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen na dva samostatné stavební objekty, které na sebe funkčně navazují. Pro každý stavební objekt je vypracována samostatná projektová dokumentace. Toto rozdělení nelze chápat jako dělení zakázky na části, když zadavatel požaduje jednoho dodavatele na oba stavební objekty kvůli funkční propojenosti celého objektu.

SO 01 Zateplení
SO 02 Rekuperace

Předmětem veřejné zakázky je rovněž:
- Vybudování, zprovoznění, vlastní provoz, údržba, likvidace a vyklizení zařízení staveniště (zadavatel upozorňuje dodavatele, že nebude možno používat pro zařízení staveniště vnitřní prostory školy),
- Zabezpečení bezpečnosti a hygieny práce,
- Opatření k ochraně životního prostředí – k použitým výrobkům a materiálům zhotovitel doloží atesty o nezávadnosti pro zdraví a životní prostředí,
- Zajištění všech nutných zkoušek,
- Likvidace odpadů včetně poplatků a dokladů,
- Spotřeba médií (např. energií, vody),
- Informování o zahájení díla dotčené orgány a správce sítí v souladu s jejich vyjádřeními a stanovisky a splnění ostatních podmínek z těchto vyjádření vyplývající,
- Uvedení všech povrchů dotčených prováděním díla do původního stavu,
- Vyhotovení dílenské/výrobní/ dokumentace, tam kde je potřeba
- Pokud dojde činností zhotovitele k poškození stávajících konstrukcí nebo prvků, je zhotovitel povinen na vlastní náklady uvést poškozené konstrukce a prvky do stávajícího stavu,
- Úklid staveniště před protokolárním předáním a převzetím díla,
- Příprava a doložení dokladů nezbytných k předání a převzetí díla, včetně certifikátů a prohlášení o shodě použitých materiálů a výrobků, dokladu o řádném provedení stavby dle schválené projektové dokumentace, atd.
- Účast a poskytnutí součinnosti na řízení stavebního úřadu o užívání dokončené stavby, případně o vydání kolaudačního souhlasu a odstranění případných vad zjištěných stavebním úřadem v daném řízení, atd. (blíže viz Obchodní podmínky města Valašské Meziříčí)
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)
Kontakt: Mgr. Janka Gorduličová
e-mail: gordulicova@muvalmez.cz
tel: 571 674 247
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 20.11.2019 10:00
Datum zahájení: 09.10.2019 17:01
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: