Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Nákup zemního plynu pro období od 01.01.2022 do 31.12.2022
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka zemního plynu v rámci sdružených služeb dodávky zemního plynu v režimu maloodběr (odběr do 630MWh) v předpokládaném souhrném množství 2 802 MWh pro rok 2022 pro Město Valašské Meziříčí, jeho příspěvkové a obchodní organizace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Náměstí 7/5
75701 Valašské Meziříčí
Kontakt: Mgr. Janka Gorduličová
e-mail: gordulicova@muvalmez.cz
tel: 571 674 247
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:

Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení: Ano
Zdůvodnění použití jednacího řízení: Zadavatel nakoupil dodávky zemního plynu na Českomoravské komoditní burze Kladno v souladu s § 64 písm. c) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (ZZVZ).

ZZVZ stanovuje v § 64 možnost použití jednacího řízení bez uveřejnění při splnění podmínky, že jde o dodávky nabízené a kupované na komoditních burzách.
Zboží kótované a nakoupené na trhu komodit.
Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 22.07.2020 10:00
Datum zahájení: 22.07.2020 00:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: