Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku kancelářských potřeb a papíru v souladu se specifikací uvedenou v e-aukčním prostředí a zároveň dodávka ostatního zboží dle aktuální potřeby zadavatele z ceníku dodavatele s plošnou slevou z ceníkových cen dodavatele. Plnění bude probíhat postupně na základě písemné výzvy (objednávky – mail, nebo elektronicky z webových stránek dodavatele) k poskytnutí dílčích plnění dle potřeb zadavatele s tím, že zadavatel si vyhrazuje právo nepožadovat celý předpokládaný objem dodávek, dané množství je pouze orientační a není pro zadavatele závazné.
Seznam kancelářských potřeb je uvedený v příloze této výzvy a obsahuje předpokládané množství s ohledem na spotřebu v roce 2022. Zadavatel požaduje, aby dodavatel dodával jednotlivé položky ve stejné nebo lepší kvalitě, která je uvedena v příloze č. 2 této výzvy – Seznam položek.
Seznam dodávek uveden v hodnotící tabulce je pouze orientační a je uveden za účelem možnosti nacenění dodávek účastníky výběrového řízení a stanovení nabídkové ceny pro hodnocení nabídek.
S účastníkem bude uzavřena rámcová smlouva, kde budou zachovány jednotkové ceny.
Zadávaná veřejná zakázka je zakázkou vyhrazenou podle § 38 ZZVZ, neboli zadavatel stanovuje, že se výběrového řízení mohou účastnit pouze dodavatelé zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje proebiz (e-aukce) (https://muvalmez.proebiz.com/vstup/index.php)
Žádosti o účast zasílat na e-mail: klosova@muvalmez.cz
Zadavatel doporučuje účastníkům zaslat žádost o zařazení do e-aukce s dostatečným předstihem (pouze pracovní dny), z důvodu registrace účastníka do systému proebiz a zadání vstupních hodnot.
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídek | Výzva k podání nabídek - Dodávka kancelářských potřeb 2023 - 2024 |
![]() |
220.11 KB |
Příloha č. 1 | Návrh rámcové smlouvy |
![]() |
22.86 KB |
Příloha č. 2 | Seznam položek |
![]() |
11.39 KB |
Příloha č. 3 | Žádost o účast v e-aukci |
![]() |
34.00 KB |
Příloha č. 4 | Čestné prohlášení - základní způsobilost |
![]() |
41.50 KB |
Příloha č. 5 | Čestné prohlášení - náhradní plnění |
![]() |
39.00 KB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
13.02.2023 12:48 | výzva | Magda Klosová | Výzva k podaní cenové nabídka |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky |
|||
Zpráva o výběru dodavatele | Zpráva o výběru dodavatele - Dodávka kancelářských potřeb 2023 - 2024 |
![]() |
68.02 KB |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://valasskemezirici.ezak.cz/vz00000123 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
EMIT-CZ sociální podnik, s.r.o. | 27678598 | Česká republika | 456 451,42 | 552 306,21 | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 23.02.2023
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
EMIT-CZ sociální podnik, s.r.o. | 27678598 | Česká republika | 456 451,42 | 552 306,21 |