Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je pořízení vybavení učeben č. 202, 210 a 318 v ZŠ Šafaříkova.
V učebnách bude provedena nová podlahová konstrukce – stržení stávající podlahové vrstvy a položení nové povrchové úpravy – koberec zátěžový nebo lino zátěžové ve stejné cenové kategorii.
Učebny budou dále vybaveny novým nábytkem.
Do učeben dále bude osazeno nové digitální a počítačové vybavení. Digitální jazyková laboratoř s video a audio částí a studentskými PC. Systém musí zajišťovat současné ovládání audio a video části se současným přenosem audio signálu a video signálu z učitelského na jednotlivá studentská pracoviště. Systém musí zajišťovat sdílení videa, audia a možnost kontroly nad všemi PC. Systém musí zároveň zajišťovat vzdálené a současné připojení min. 400 uživatelů z libovolného zařízení (tablet, PC, smartphone) přes webové rozhraní a umožnit jim řešit, zpracovávat a vyhodnocovat jazykové úlohy i mimo jazykovou laboratoř. Všechny funkce ovládání laboratoře - jak audio tak video části - musí být dostupné z jednoho grafického uživatelského rozhraní – softwaru na učitelském pracovišti.
Učitelské a studentská pracoviště jsou propojeny strukturovanou kabeláží UTP CAT-5e (nebo vyšší). Systém musí podporovat délku připojení minimálně 30 metrů od kteréhokoliv studentského pracoviště k učitelskému pracovišti. Komponenty audiovizuální techniky v laboratoři (vizualizér, datový projektor) jsou mezi sebou propojeny signálovými kabelovými trasami pro přenos obsahu a řídících dat. Současně je celá technologie napojena na systém napájení. Dodavatel jazykové laboratoře systému musí zajistit kompletní instalaci a s ní spojené služby pro veškerý systémový hardware a software a pro všechen propojovací materiál.
Součástí předmětu zakázky (součástí nabídkové ceny) je:
- doprava vybavení do místa plnění, jeho složení, vybalení, kontrola a umístění na místo určené zadavatelem,
- instalace vybavení, případně montáž v místě plnění a uvedení vybavení do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho kalibrace a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby vybavení plnilo sjednaný či obvyklý účel,
- u vybavení, zejm. nábytku nutno vždy před zahájením výroby ověřit skutečné rozměry prostorů, do kterých mají být instalovány,
- dodání potřebného příslušenství, zejména návodů k obsluze a údržbě v ČJ na CD/DVD i v tištěné formě,
- zaškolení osob určených zadavatelem k obsluze a údržbě vybavení,
- předložení veškerých atestů, certifikátů, revizních zpráv, návodů k použití, prohlášení o shodě, záručních listů, zaškolení obsluhy a provozního řádu k jednotlivým prvkům vybavení,
- označení jednotlivých prvků vybavení na méně viditelných místech papírovými štítky s logem a číslem projektu
- řádná likvidace a odvoz veškerých obalových materiálů, a odpadů, vzniklých při plnění zakázky /např. odstraněné podlahové krytiny/
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)