Veřejná zakázka: Prodej autovraku Ford

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 370
Systémové číslo: P25V00000072
Datum zahájení: 24.10.2025
Nabídku podat do: 31.10.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Prodej autovraku Ford
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je odkup vozidla

Ford Focus
- barva stříbrná metalíza
- STK neplatná
- SPZ 8T2 6286, v depozitu
- VIN: WF0SXXGCDS8L88169
- technický stav neznámý
- r. v. neznámý
- bez klíčů

1. Vozidlo bude možné fyzicky prohlédnout na odstavném parkovišti 29. 10. 2025 od 10°° do 12°° na adrese Hranická 283/12, 757 01 Valašské Meziříčí, firma PARTR spol. s r. o.
2. Před podpisem kupní smlouvy budou s vybraným dodavatelem projednány a dohodnuty konkrétní podmínky plnění. Kupní cena bude uhrazena kupujícím do 15 dnů od uzavření kupní smlouvy. V případě neuzavření kupní smlouvy s vítězným účastníkem bude vyzván k podpisu kupní smlouvy další účastník v pořadí.
3. Vozidlo si kupující převezme na adrese Hranická 283/12, 757 01 Valašské Meziříčí, firma PARTR spol. s r. o. do 3 dnů od uhrazení kupní ceny. Odvoz zajistí kupující na vlastní náklady.
5. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, soutěž zrušit nebo vyhlásit další kolo. Vyhlašovatel je povinen všem účastníkům případné změny neprodleně oznámit
6. Vyhlašovateli nejsou známé další údaje o vozidle.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva bez oslovení
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Valašské Meziříčí
  • IČO: 00304387
  • Poštovní adresa:
    Náměstí 7/5
    75701 Valašské Meziříčí
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-039665

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídku lze podat osobně, nebo kurýrní službou v pracovních dnech Po, St v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 17:00 hodin, Út, Čt, Pá v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 13:30 hodin na podatelně – Městský úřad Valašské Meziříčí, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí nebo zaslat na adresu – Městský úřad Valašské Meziříčí, Oddělení právní MěÚ, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí.
Účastníci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném: “ Prodej autovraku Renault“ a slovy: „NEOTVÍRAT“. Na obálce či obalu bude uvedena identifikace účastníka (včetně e-mailového či telefonického kontaktu).
Obálka či jiný obal musí být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci.
Všechny nabídky musí být doručeny nejpozději do času stanoveného pro ukončení lhůty pro podání nabídek. V případě, že cenová nabídka bude doručena po uplynutí soutěžní lhůty, obálka nebude otevřena.
O skutečnosti, že účastník podal cenovou nabídku po uplynutí lhůty pro podání nabídek, bude účastník bezodkladně vyrozuměn.

Elektronická komunikace

V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy