Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb 2022 - 2023

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 80
Systémové číslo: P22V00000007
Datum zahájení: 23.02.2022
Nabídku podat do: 02.03.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb 2022 - 2023
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku kancelářských potřeb a papíru v souladu se specifikací uvedenou v hodnotící tabulce a zároveň dodávka ostatního zboží dle aktuální potřeby zadavatele z ceníku dodavatele s plošnou slevou z ceníkových cen dodavatele. Zadávaná veřejná zakázka je zakázkou vyhrazenou podle § 38 ZZVZ, neboli zadavatel stanovuje, že se výběrového řízení mohou účastnit pouze dodavatelé zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR dodávky, služby (400.001 - 2 mil. Kč bez DPH)
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Město Valašské Meziříčí
  • IČO: 00304387
  • Poštovní adresa:
    Náměstí 7/5
    75701 Valašské Meziříčí
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-039665

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky