obsah
|
zápatí
Město Valašské Meziříčí
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Poskytování služeb v oblasti nakládání s biologicky rozložitelným odpadem
»
Oznámení o výsledku zadávacího řízení
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář F03 - Oznámení o výsledku zadávacího řízení
Název formuláře
Oznámení o výsledku zadávacího řízení
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
F2019-045040
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
[F2019-032644] F02: Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Směrnice 2014/24/EU
Oddíl I: Veřejný zadavatel
I.1) Název a adresa
1
(uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
I.2) Společné zadávání veřejných zakázek
Zakázka zahrnuje společné zadávání zakázek
V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:
Zakázku zadává centrální zadavatel
I.4) Druh veřejného zadavatele
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán včetně jejich organizačních složek
Regionální či místní úřad/agentura
Celostátní či federální úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Regionální či místní orgán
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní organizace
Jiný druh:
I.5) Hlavní předmět činnosti
Služby pro širokou veřejnost
Bydlení a občanská vybavenost
Obrana
Sociální služby
Veřejný pořádek a bezpečnost
Rekreace, kultura a náboženství
Životní prostředí
Vzdělávání
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Jiné činnosti:
Oddíl II: Předmět
II.1) Rozsah veřejné zakázky
II.1.1) Název:
Spisové číslo:
2
II.1.2) Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.1.3) Druh zakázky
Práce
Dodávky
Služby
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem veřejné zakázky je komplexní celoroční poskytování svozu a likvidace biologicky rozložitelného odpadu z domácností, kuchyní a jídelen na území města Valašské Meziříčí včetně místních částí, v souladu s platnými obecně závaznými vyhláškami zadavatele (v současnosti č. 2/2015 „o stanovení systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů a nakládání se stavebním odpadem na území města Valašské Meziříčí“ a č. 1/2019 „o veřejném pořádku“) a se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přičemž tyto služby budou, co do rozsahu a obsahu vymezeny ve smlouvě, Harmonogramu svozu bioodpadů a v Ceníku služeb s předpokládaným rozsahem plnění.
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
ano
ne
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
(bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
katastrální území města Valašské Meziříčí vč. všech jeho místních částí
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je komplexní celoroční poskytování svozu a likvidace biologicky rozložitelného odpadu z domácností, kuchyní a jídelen na území města Valašské Meziříčí včetně místních částí, v souladu s platnými obecně závaznými vyhláškami zadavatele (v současnosti č. 2/2015 „o stanovení systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů a nakládání se stavebním odpadem na území města Valašské Meziříčí“ a č. 1/2019 „o veřejném pořádku“) a se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přičemž tyto služby budou, co do rozsahu a obsahu vymezeny ve smlouvě, Harmonogramu svozu bioodpadů a v Ceníku služeb s předpokládaným rozsahem plnění. Rozsah předmětu veřejné zakázky: a) Svoz biologicky rozložitelného odpadu v katastrálním území města Valašské Meziříčí a jeho místních částech v předpokládaném rozsahu: 161 ks nádob o objemu 660 l s vývozem 1x týdně od bytových a panelových domů v období od 1. dubna do 31. října, 15 ks nádob o objemu 120 l s vývozem 2x týdně od mateřských škol v období od 1. dubna do 31. října, 15 ks nádob na vedlejší živočišné produkty od mateřských škol s vývozem 2x týdně po celý rok, 1 900 ks nádob o objemu 240 l s vývozem 1x 14 dnů od rodinných domů v období od 1. dubna do 30. listopadu, 161 ks nádob o objemu 660 l s vývozem 1x 14 dnů od bytových a panelových domů v období od 1. listopadu do 31. března, 15 ks nádob o objemu 120 l s vývozem 1x týdně od mateřských škol v období od 1. listopadu do 31. března. 1 900 ks nádob o objemu 240 l s vývozem 1x měsíc od rodinných domů v období od 1. prosince do 31. března, b) Doprava biologicky rozložitelného odpadu do zařízení pro úpravu a materiálové využití biologicky rozložitelných odpadů. c) Zajištění likvidace biologicky rozložitelného odpadu d) Zajištění odklizení biologicky rozložitelného odpadu uloženého u stanoviště odpadových nádob na území města Valašské Meziříčí, včetně jeho likvidace. e) Zajištění výměny instalovaných odpadových nádob 240 l v zástavbě s hromadným bydlením za nádobu 660 l tak, aby na každém veřejném kontejnerovém stanovišti byla jedna odpadová nádoba na bioodpad o objemu 660 l. Stažené odpadové nádoby na bioodpad, které nejsou poškozeny, mohou být umístěny v rodinných domech. V současné době má Město Valašské Meziříčí evidovány odpadové nádoby v počtu 14 ks kontejnerů o objemu 660 l, v době výběru dodavatele bude instalováno ještě dalších 10 kontejnerů o objemu 660 l. Dále je v evidenci 15 ks nádob o objemu 120 l, 15 ks nádob na vedlejší živočišné produkty v mateřských a základních školách města Valašské Meziříčí a 488 ks nádob o objemu 240 l v sídlištích, kde cca 20% nádob je poškozeno. Nádoby v majetku Města Valašské Meziříčí budou převedeny na poskytovatele služby, který se o ně bude nadále starat ve svém vlastnictví.
II.2.5) Hodnotící kritéria
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
Zadavatel si vyhrazuje právo doplnit předmět veřejné zakázky o další služby a dodávky související s předmětem veřejné zakázky, zejména navýšení četnosti svozu, navýšení počtu měrných jednotek (nádob), zvětšení objemu nádob, a to i bez souhlasu dodavatele, který je povinen tyto služby a dodávky za úhradu zajistit, pokud takto požadované služby svým finančním objemem souhrnně nepřekročí 30 % celkové ceny bez DPH sjednaného předmětu veřejné zakázky. Při tomto navýšení je nutné vycházet z jednotkových cen, pokud se v ceníku nacházejí. Zadavatel si vyhrazuje právo snížit celkový objem služeb na předmětu veřejné zakázky, a to i bez souhlasu dodavatele, z důvodu změny rozpočtu schválené Zastupitelstvem města Valašské Meziříčí v příslušném roce nebo vlivem rozpočtových opatření schválených Radou města Valašské Meziříčí, pokud snížení svým finančním objemem nepřekročí 20 % celkové ceny bez DPH sjednaného předmětu smlouvy. Ve prospěch smluvních stran se ve smyslu § 100 odst. 1 ZZVZ dále sjednává: - právo upravit ceny o míru oborové inflace/deflace v dopravě potvrzené Českým statistickým úřadem, nejdříve však od 1. 4. příslušného kalendářního roku, a to písemným dodatkem k této smlouvě, podepsaným oběma smluvními stranami. Smluvní strana je povinna předložit v písemné podobě kalkulaci částky do konce měsíce února příslušného kalendářního roku na vědomí druhé smluvní straně, jinak ztrácí nárok na danou inflaci/deflaci; takto stanovená valorizovaná částka bude vždy tvořit písemný dodatek k této smlouvě. Valorizovaná částka bude platná od 1. dubna na následující období. První taková úprava je přípustná od 1. 4. následujícího roku po uzavření smlouvy. Pokud dodavatel novou kalkulaci částky po valorizaci do konce února nepředloží, nemá právo domáhat se uzavření dodatku týkající se valorizace na dané období. - právo požadovat úpravu jednotkové ceny výkonu v případě změny ceny nebo cen na koncovém zařízení v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a to písemným dodatkem k této smlouvě, podepsaným oběma smluvními stranami a to v případě, že tuto změnu oznámí zadavateli a zároveň předloží zadavateli porovnání stávající a navrhované kalkulace jednotkové ceny výkonu minimálně 3 měsíce před její účinnosti. Dodavatel je oprávněn v případě změny ceny koncového zařízení, jejichž změna dopadá nebo má vliv na jednotkovou cenu výkonu, na základě prokazatelné kalkulace projednané se zadavatelem, upravit příslušnou jednotkovou cenu výkonu, na něž změna ceny koncového zařízení dopadá nebo má vliv, a to o maximální míru dopadu změny ceny koncového zařízení. Ve prospěch zadavatele se v tomto případě sjednává právo předložit dodavateli do jednoho měsíce od písemného oznámení dodavatele dle předchozí věty tohoto odstavce cenu jiného koncového zařízení.
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
nabídková cena 4 480 270 Kč bez DPH je cena za 1 průměrný rok poskytování služeb
Oddíl IV: Řízení
IV.1) Popis
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené řízení
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Užší řízení
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Jednací řízení s uveřejněním
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Soutěžní dialog
Inovační partnerství
Zadání zakázky bez předchozího uveřejnění výzvy k účasti v soutěži v Úředním věstníku Evropské unie v níže uvedených případech
(vyplňte prosím přílohu D1)
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
Toto výběrové řízení spočívá v uzavření rámcové smlouvy
Byl zřízen dynamický nákupní systém
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Byla použita elektronická dražba
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách
ano
ne
IV.2) Administrativní informace
IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení
2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení použité jako výzva k účasti v soutěži; Oznámení o zahájení zadávacího řízení; Oznámení o dobrovolné průhlednosti ex ante)
IV.2.8) Informace o ukončení dynamického nákupního systému
Oznámení se týká ukončení dynamického nákupního systému zveřejněného ve výše uvedeném oznámení o zahájení zadávacího řízení
IV.2.9) Informace o ukončení výzvy k účasti v soutěži oznámené prostřednictvím předběžného oznámení
Veřejný zadavatel nebude zadávat žádné další zakázky na základě výše uvedeného předběžného oznámení
Oddíl V: Zadání zakázky
1
Zakázka č.:
Část zakázky č.:
2
Název:
Zakázka/část je zadaná
ano
ne
V.1) Informace o nezadání zakázky
Zakázka/položka nebyla zadána
Nebyly přijaty žádné nabídky nebo žádosti o účast, nebo byly všechny tyto nabídky nebo žádosti o účast odmítnuty
Jiné důvody (ukončení řízení)
V.2) Zadání zakázky
V.2.1) Datum uzavření smlouvy:
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených od malých a středních podniků:
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)
Počet nabídek obdržených od uchazečů z dalších členských států EU:
Počet nabídek obdržených od uchazečů ze států, které nejsou členy EU:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
Zakázka byla zadána skupině hospodářských subjektů
ano
ne
V.2.3) Název a adresa dodavatele, kterému byla zakázka zadána
1
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
Dodavatelem je malý či střední podnik
ano
ne
V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části
(bez DPH)
Předpokládaná celková hodnota zakázky/části:
2
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
Konečná hodnota zakázky/položky:
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota v případě této položky)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
V.2.5) Informace o subdodávkách
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
Uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami
4
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
Poměrná část:
%
Krátký popis části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky:
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.3) Další informace:
2
VI.4) Přezkumná řízení
VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou. Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:
17.12.2019
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1
prosím opakujte, kolikrát je třeba
2
je-li to relevantní
4
pokud jsou tyto informace známy
7
povinné informace, které nemají být zveřejněny
20
místo váhy lze zadat význam
21
místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět
Příloha D1 – Obecné zakázky
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v
Úředním věstníku Evropské unie
směrnice 2014/24/EU
(zvolte příslušnou možnost a uveďte vysvětlení)
1. Odůvodnění použití jednacího řízení bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v souladu s článkem 32 směrnice 2014/24/EU
Žádné nabídky nebo žádné vhodné nabídky/žádosti o účast v návaznosti na
otevřené řízení
užší řízení
Předmětné výrobky jsou vyráběny čistě za účelem výzkumu, pokusu, studie nebo vývoje v souladu s podmínkami stanovenými v dané směrnici
(pouze v případě dodávek)
Práce, dodávky nebo služby mohou být poskytovány pouze konkrétním hospodářským subjektem z důvodu:
neexistence hospodářské soutěže z technických důvodů
veřejné zákázky zaměřené na vytvoření nebo získání jedinečného uměleckého díla nebo uměleckého výkonu
ochrany výhradních práv včetně práv duševního vlastnictví
Krajní naléhavost vzniklá v důsledku událostí, které veřejný zadavatel nemohl předvídat, a v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici
Dodatečné dodávky od původního dodavatele objednané v souladu s přísnými podmínkami stanovenými ve směrnici
Nové stavební práce/služby, které představují opakování stávajících stavebních prací/služeb a jsou objednány v souladu s přísnými podmínkami stanovenými ve směrnici
Zakázka na služby se zadá vítězi nebo jednomu z vítězů soutěže o návrh
Zakázka na dodávky nabízené a nakupované na komoditních burzách
Nákup dodávek nebo služeb za obzvláště výhodných podmínek
od dodavatele, který s konečnou platností ukončuje svou obchodní činnost
od likvidátorů v případě insolvenčního řízení, vyrovnání s věřiteli nebo podobného řízení podle národních právních a správních předpisů
2. Jiné odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v Úředním věstníku Evropské unie
Zakázka nespadá do oblasti působnosti příslušné směrnice
3. Vysvětlení
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Město Valašské Meziříčí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software