Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb, sanitárních prostředků a drogerie 2025-2026

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 339
Systémové číslo: P25V00000041
Datum zahájení: 17.04.2025
Nabídku podat do: 28.04.2025 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb, sanitárních prostředků a drogerie 2025-2026
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku kancelářských potřeb, sanitárních prostředků a drogerie v souladu se specifikací uvedenou v hodnotící tabulce a zároveň dodávka ostatního zboží dle aktuální potřeby zadavatele z ceníku dodavatele s plošnou slevou z ceníkových cen dodavatele. Zadávaná veřejná zakázka je zakázkou vyhrazenou podle § 38 ZZVZ, neboli zadavatel stanovuje, že se výběrového řízení mohou účastnit pouze dodavatelé zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Město Valašské Meziříčí
  • IČO: 00304387
  • Poštovní adresa:
    Náměstí 7/5
    75701 Valašské Meziříčí
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-039665

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy