DBID: 68
Systémové číslo: P21V00000024 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-041351
Datum zahájení:
04.11.2021
Nabídku podat do:
15.12.2021 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Protipovodňová opatření města Valašské Meziříčí
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem zakázky je realizace protipovodňových opatření formou dodávky a montáže varovného a informačního systému (dále také jen „VIS“) a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování. Součástí dodávky je rovněž integrace VIS na Informační, vyrozumívací a varovací systém Zlínského kraje (dále také jen „IVVS ZK“). Funkčnost napojení bude otestována.
V rámci realizace veřejné zakázky zajistí vybraný dodavatel propojení digitálního rozhlasového varovného a vyrozumívacího systému města s digitálním přenosem na podružná vysílací pracoviště v jednotlivých místních částech s obousměrnou komunikací.
Realizací předmětu veřejné zakázky dojde ke zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany. Jednotlivé složky dodávky a požadavky na její fungování jsou popsány v projektové dokumentaci, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
8 180 857 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Město Valašské Meziříčí
IČO: 00304387
Poštovní adresa: Náměstí 7/5
75701 Valašské Meziříčí
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-039665
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)
Zadávací dokumentace je uveřejněna kompletně na profilu zadavatele https://valasskemezirici.ezak.cz/ mimo části zadávací dokumentace nutné k napojení na systém IVVS ZK, a to v souladu s ustanovením § 96 odst. 2 ZZVZ ve spojení s § 36 odst. 8 ZZVZ (Z důvodu ochrany zvlášť citlivé povahy informací. Vzhledem k nutnosti zabezpečení komunikačního protokolu mezi bránou do systému IVVS ZK a VIS serverem.) Neuveřejněná část dokumentace obsahuje podrobný technický popis propojení systému IVVS se systémem VIS. Součástí dokumentu je:
• Popis základních technických charakteristik komunikace mezi systémy IVVS a VIS;
• Seznam požadovaných funkcionalit a služeb;
• Podrobný popis (API) komunikačního protokolu služeb IVVS Zlínského kraje pro komunikaci s Gateway VIS
Vyžádání a vyzvednutí částí zadávací dokumentace neuveřejněných na profilu zadavatele:
Písemnou žádost o poskytnutí neuveřejněné části zadávací dokumentace je možno zaslat na e-mailovou adresu zadavacirizeni@viaconsult.cz. Součástí žádosti musí být „Čestné prohlášení o přijetí opatření dle § 36 odst. 8) zákona č. 134/2016 Sb.“ (Příloha č. 8 ZD) podepsané elektronickým podpisem osoby oprávněné jednat za společnost. Žádáme účastníky, aby do žádosti uvedli rovněž e-mailovou adresu, na kterou mají být neuveřejněné části zadávací dokumentace zaslány. V opačném případě budou neuveřejněné části zadávací dokumentace zaslány na emailovou adresu odesílatele žádosti o poskytnutí zadávací dokumentace.
Zadavatel odešle či předá části zadávací dokumentace neuveřejněné na profilu zadavatele dodavateli nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení písemné žádosti dodavatele. Zadávací dokumentace bude zaslána e-mailem.