Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poskytování kompletních úklidových služeb:
pravidelný úklid,
mytí oken 2 x ročně,
čištění koberců 1 x ročně,
úklid v mimořádných situacích,
dodávka sanitárních materiálů
v budovách města Valašské Meziříčí, tj.:
Náměstí č.p. 7/5, Valašské Meziříčí, historická radnice
Soudní č.p.1221, Valašské Meziříčí, Městský úřad Valašské Meziříčí
Zašovská č.p. 784, Valašské Meziříčí, Městský úřad Valašské Meziříčí
Tolstého 1138, Valašské Meziříčí, Městská policie,
Sokolská č. p. 638, Valašské Meziříčí, společné prostory
Pravidelný úklid zahrnuje úklid prostor – kanceláře, chodby, schody, kuchyňky, sociální zařízení a dalších provozních prostor. Podrobný rozpis uklízených ploch a rozsah jednotlivých úkonů je vymezen v položkovém rozpočtu, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace. Pravidelným úklidem se rozumí: vyprazdňování odpadkových košů s ohledem na zásady třídění odpadů, mytí podlahy, stírání prachu, leštění nábytkových ploch, mytí dveří, vysátí koberce, mytí kuchyňské linky a obkladů, zametání venkovního prostranství před vstupem do budovy, mytí zábradlí, soklů, leštění zrcadel, mytí vstupních dveří včetně skleněných požárních dveří, klik a dezinfekce klik, mytí a desinfekce WC, umyvadel, mytí zrcadel apod.
Součástí předmětu zakázky (součástí nabídkové ceny) jsou:
veškeré náklady nutné ke kompletnímu a řádnému poskytování úklidových služeb včetně všech nákladů souvisejících, tj. zejména poplatky, čistící, úklidové a dezinfekční prostředky, ochranné pomůcky pro zaměstnance poskytovatele, obecný vývoj cen, vynášení odpadů, používaní přístrojů, strojů a jiných nástrojů a zařízení, mzdové náklady včetně zákonných odvodů a náklady na dopravu a dále náklady, o kterých poskytovatel jakožto odborník vědět měl a mohl, apod.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://valasskemezirici.ezak.cz)